Veckans 2 DO

2 DO this week!
Tisdag:
stallet tidigt, föreläsning 8-12, jobba 13-18, Girls evening hos Alex
Onsdag:
Pluggdag som ska brytas av fint med ridning & promenad
Torsdag:
Besiktiga pärlan, rida, föreläsning 15-18, träna, läsa litteratur
Fredag:
Rådmöte 9-11, plugga, någon form av motion & något härligt fredagsmys (stallfri dag)
Lördag:
Plugga, ta in hästar, rida, ha lektion med Emelie, middag & melodifestival
Söndag:
Plugga, rida, träna

Plugga betyder att jag ska skriva minst 1,5 sida per dag som är pluggdag, nu jäklar
ska jag få fart på mitt arbete om mindfulness & känslomässig stress!


Här tror jag utan tvekan att jag fått fart på min inspiration,
jag hade utan problem utövat mängder av strategier i
mindfulness och kanske även blivit fri från
känslomässig stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?