sista mars & slut på vintern!

Har haft en bra dag med skola, ärenden i stan, kaffe i regnet och en härlig eftermiddag i stallet!
Har återigen insett vilken otroligt fantastisk häst jag har! Blir så pigg & glad av hans närhet, så hur dagen egentligen varit innan spelar ingen som helst roll! P är nog utan överdrift en av världens snällaste och goaste hästar! Finns nog knappt någon mer kel-sjuk! Super att rida var han idag också, mycket förvänd galopp & slutor på böjda & raka spår! Bestämde även att idag är vintern definitivt slut så jag broddade av! Gjorde även klassikern att slå av mig halva knogen mot hovspetsen, vad annars! Ni som broddar av & på förstår säkert vad jag menar ;-)

Ha en härlig kväll!


Världens goaste häst!


Nu skor jag mej också för våren!
-personalskor!

Blev ett par gråa mocka ballerinor
som kommer bli goa att jobba i!
Nilson shoes 699:-

Kommentarer
Postat av: JP

De blev fina Elin:-)) Men va det inte 599:- Hur som hoppas du e nöjd. puss

2010-04-01 / 07:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?