Trött, sliten & väderbiten!

God söndag allihopa, hoppas ni mår bra!! Jag har precis kommit in efter en lång uppfriskande promenad i smält-snön. Hade suttit och pluggat sedan lunch så det var välbehövligt med en liten break innan mörkret faller på kände jag.. Förmiddagen spenderades i stallet med att ha morgonen i stallet med allt vad det innebär plus städning. Självklart ett träningspassP också, som var på bra humör idag, riktigt energisk, mjuk och fin att rida! Efter stallet blev det direkt hem till mat & plugg, den här emotionskursen är ingen lite kaka direkt! Med väderbitna kinder ska jag nu ska jag försöka färdigställa ett arbete innan jag får ta kvällen, söndagkvällen - en helig kväll!

Ha de så gott!
P & K


Ge mig mera VÅR-energi och ett varmare klimat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?