Ridbyxor!

Tänkte dela med mig av dessa - om ni rider ofta, och behöver ridbyxor som är skönare än de allra flesta andra så satsa på dessa! De är underbara! Pikeur eller Kingsland på ridbyxor - det finns inget annat!


Fram                                                           Bak


Linning

Nu sitter jag och ser på sammandraget från OS & försöker vila mig i form, har försökt äta lite mer dock är det inte allt för mycket som smakar men äppeljuicen och skalad gurka funkar fint, inte sådär värst mycket näring iofs!
Imorn är det tisdag och åka av! Så nu ska jag kurera mig!

Ha en härlig kväll!
P & K

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom va jätte fina :)

2010-03-01 / 21:25:20     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?