Plugg-puts & Paus för själen!

Idag började jag dagen härligt med ett pass Body balance hemma innan det var dags att färdigställa den helt klart EVIGA hemtentan!
For ut till Catta för att få det hela lite roligare. Vi var duktiga som bara den och fick äta en välförtjänt lunch framför TV:n! Sedan skrev vi lite till och gjorde det hela FÄRDiGT!
Vi bestämde oss för att göra själen gott och ta en utflykt till Heagård och retrobutiken! Idag hittade jag hur mycket som helst! Fick till och med lägga undan det, de är så himla mysiga paret som har butiken!
FREDAG blir det att hämta det underbara!
Svängde sedan in på Maxi där vi köpte frallor och hårfärg, for hem till C's föräldrahem där vi fikade och retuschade våra arbeten för utskrift - alltid så nervöst att skriva ut! Bergis att man i 9 gånger av 10 hittar ett fel och så även denna gången, men det var ganska lätt att fixa!
Jag slingade även håret på Catta som nu är solkysst fräsch i lockarna!
Åkte ut till P och vi utbytte lite kärlek
Sedan hem för en typisk "fullt-upp-i-plugget" måltid
Nu har jag lagt upp lite för redovisningen imorn & sett på desperata hemmafruar. Så nu blir det
SÄNGEN!

Ha en mysig kväll!
P & K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?