Oj mitt duktiga jag!

Idag har jag verkligen presterat som jag lovat mig själv & jag sitter nu i soffan riktigt nöjd! Jag har handlat hästmat och burit fodersäckar, tränat ett tufft pass på P som gick toppen och druckit kaffe med hovslagaren och hans lärling för att ställa mig in ;-) Väldigt trevligt att stå mot stallväggen i solen och njuta av en köp-latte! Efter stallet åkte jag direkt och tankade lilla pärlan, sedan bar det vidare till affären för storhandling! När jag kom hem fick jag ett ryck - rensade kyl & frys innan allt det nya fick ta plats. Sedan städade jag lägenheten ordentligt, dammat och fixat till och med! Sedan skulle jag ju träna styrka med, träningen fick bli i form av ett Body balance pass hemma framför TV:n, helt perfekt! Köra avslappning bland levande ljus och nära till duschen, sjukt nice! Det blev en lång härlig dusch med skrubb och hårinpackning innan jag ställde mig vid spisen och gjorde kotletter med ris till! Vill ni veta att jag till och med hunnit läsa lite kurslitteratur, gött vad nöjd jag är med dagen!

Ha en härlig kväll!
P & K

Behövde något annat än          Puffat & fixat
vetenskapliga böcker om
känslor...

Dammat....                        Plockat...


Kotletter i "släng-ihop-sås"            Body balance

blev riktigt gott! Paprika-pulver
är grejjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?