Melodifestival-final-lördag

Detta året har jag verkligen sett varje deltävling i melodifestivalen, så det ska bli riktigt kul med finalen ikväll! Vem håller ni på?

Nu har jag precis tröttnat på plugget efter att ha skrivit och läst om neurobiologins bidrag till emotionspsykologin, så tänkte ta mej en härlig promenad bland fågelkvitter och solstrålar! Vid två-tiden åker jag ut till P för lite ridning och ikväll är jag bjuden hem till Linda & Danielmiddag och melodifestival - Härligt! Tror nog även att jag ska få leka lite frisör ikväll ;-)

Ha en underbar dag!
P & K


Salem är min favorit!! Men även Anna Bergendahl & Timotej tror
jag på för Eurovision...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli jätte kul ikväll! MEEEN vilka håller du på... Nej nej gumman dom där får INTE vinna!! Jag ska rösta ihjäl mig på Erik Saade!!

Vi får se om du får vara frisör också, många i klassen tyckte inte jag skulle göra ljusare... så svårt! Men jag har nog bestämt mig tills ikväll :) PUSS

2010-03-13 / 12:14:14     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHA!! jojjomen, de blir kul detta!! Kan du rösta på snygg-erik! ;-)Så kan jag rösta lite mognare... 91, Linda, 91 - inte okej ;-) Tror med att du är jättefin i håret som det är! PUSS!

2010-03-13 / 13:43:27     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Niklas

Darin vinner........... kram pappsen

2010-03-13 / 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?