MARY KAY - kväll

God afton läsare! Vill bara berätta att jag precis är hemkommen från en helt underbar kväll hos Alex. När alla tjejer anlänt bjussades det på grönsaker och dipp, vilket är något bland det bästa jag vet! Sedan satte vi igång "Kursen" som Hudvårdskonsulten Jennie höll i, superkul och superhärligt! Vi fick ta hand lite om våra vintertorra händer innan vi gick på en behandling för ansiktet som var underbar! Det hela fick avslutas med foundation i "perfect match" till var och ens unika hudton. Sedan hade vi lite konsultation, fick en gåva och jag blev tillfrågad om jag ville ta del av "lite mer" imorn - Återkommer! ;-)

Bilder från kvällen!

Allihopa                                       Jennie förbereder


Gotte!



...Grejjer...                                               Jag & värdinnan Alex


Kajsa & Malin


"Face off" på mig & Jessika


Jag kan inte minnas att min hud kännts så här bra på länge! Känslan
efter produkterna är härlig, fin lyster & väldigt slät... Inget "fix" med
bilderna utan bara en bild med blixt & en utan.

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad härlig det ser ut! Vill oxå!! Snart ses vi älskling :) kyssis

2010-03-10 / 19:26:41     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?