Fixardag!

Jag säger Go morgon först nu, det var en trött fejja jag mötte i spegeln tidigare i morse och jag insåg kvickt att jag gärna sovit ett antal timmar till! Men nu är det måndag 8:e mars & hej vad tiden går! Det är bara att reloada och köra igen, denna veckan gäller det att lägga i en hög växel, och tycka att det mesta är kul! Självuppfyllande profetia - here we go! Jag kan, jag vill, jag vågar! Om ett par månader kommer jag kunna ladda på med roligare nyheter för er, men tills dess hard work!

Idag har jag fixardag, ska åka till Granngården alldeles strax och fylla på mat-förrådet till P, sedan blir det ett träningspass i ridhuset & sen kommer hovslagaren. Efter stallet ska jag storhandla, plugga och även köra ett pass styrka, det var alldeles för längesen nu ;-)

Lets go!


Here we GO måndag - stallet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?