Fira friheten med vännerna!

Redovisningen i skolan gick fint och efteråt sköljde en skön lättnad över klassen!
Vi var några stycken som bestämde oss för att faktiskt fira friheten efter den omfattande skrivningen!
Det blev in till stán för en lång-fikaBarmezzo, sedan drällde vi lite i affärer och kikade!
Indiska har väldigt mycket fina påsksaker och vår-grejjer överlag.
Till sist hamnade vi på Bulls för mat och dryck!
TREVLIGT värre!
Mätta, lite sega och avskrattade tog några av oss sig vidare mot Kåren för att möta upp den tappre serganten Björn! Vår stab var nämligen med om "överlämningen" från förra staben idag! Jag vill lova att det var en sliten men tapper sergant som kom gående över laholmsvägen. Straffmästaren & Generalen var tyvärr redan stupade av diverse alkoholhaltiga "drycker" Stackarna!! Jag hör ju till dem som är lite emot de där galna traditionerna som vissa delar av nollningen etc. innebär... Men våra härliga klassisar klarade det! Det blev en kortisKåren som var helt folktomt när vi kom, Björn var lite sliten efter eftermiddagens bravader så jag passade på att se till att han tog sig hem ordentligt så jag också kunde få komma hem och ta kvällen :-)
Imorn är det jobb som gäller!
På kvällen får jag hem lite gäster för Våffelkväll, den goa dagen till ära!

Sussa gott!


Ewa, Birgitta, Emil & Simon


Min fina Catta & min fina Elin!


VÅRTECKEN!! Bulls uteservering, snart är det dax!


Hungriga & Törstiga psykologi-studenter! ;-)


Fina vänner med aptit på livet! ;-)


Mätta & nöjda


Kåren - vilket drag!!

Kommentarer
Postat av: JP

Kan man få se en färgbild på ditt nyfrissade hår gumman??? Närbilderna har jag ju sett:-))puss

2010-03-25 / 08:31:46
Postat av: Elin

JP jag ska fixa det ;-)

2010-03-25 / 09:35:05     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?