Fina fredag!

Efter att jag gjort en liten insats under öppet hus i skolan snörade jag på mig walking-skorna och gick ut en härlig promenad i eftermiddags solen! Ett underbart sätt att samla energi inför helgen :-) Gick ner till havet, satte mig på en stock och filosoferade en stund i solen innan jag svettades hemåt! Nu sitter jag i soffan och försöker printa ner en rapport från affektskolan som vi arbetat med vid några tillfällen.. Jag behöver en liten break nu, så har precis varit nere i tvättstugan och slängt över tvätten i torkskåp och tummlare - vilken underbar info va?! ;-) Vid strax innan sju ska jag möta upp Catta i stan, vi ska käka, tjata & ta nåt glas eller två...

Ha en fantastisk fredag allihopa!
P & K


På stranden med självutlösaren - good stuff!


Vila vid havet...


Njuta                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?