Ensam igen...

Nu har dom åkt... Alltid tråkigt när dom ger sig av hemåt igen, men extra tråkigt när jag är liten och sjuk! Har haft värsta kräksjukan i mitt liv, egentligen kanske det inte är så illa, jag vet inte, jag kräks typ aldrig, men som denna gången har jag aldrig varit med om! Att få sova på toa-golvet mellan kaskaderna är ju inte det härligaste jag upplevt, i och med att hela gårdagen spenderades i sängen har jag så sjukt ont i ryggen nu, hela kroppen är mörbultad från lilltårna ända upp i skallen, två finnar har jag fått på köpet med! Men men jag sitter i alla fall i en underbart ren lägenhet (mamma har städat) Jag har en pärlhyacint i köksfönstret och innan mamma och pappa åkte hem fick jag en otrolig överraskning. Mamma har lyckats igen, nånongång på mässan i fredags smet hon iväg och köpte ett par nya ridbyxor till mig. Ett par av mina helskodda gick nämligen sönder nu i vinter så till frukosten fick jag ett par nya, ett par Pikeur helskodda i jeans - superfina! TACK mamma & pappa ni är fantastiska! Jag har heller aldrig känt att det är så okej att bli bortskämd som när man legat och spytt och vridit sg i magsmärtor :-)

Nu ska jag försöka äta litegrann! Lägger upp en bild på ridbyxorna ikväll :-)
KRAM!


Hängig...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?