Break down

Sometimes we all have bad days sjunger Salem, även låten It´s true och hans nya album är helt amazing!! Jag tar fasta på den första textraden i kvällens inlägg.. Det betyder att jag nog inte haft min bästa dag, upplyftande detta känns för Er! ;-) Men som sagt man kan inte alltid vara på topp och det är bara att inse och säga till sig själv att det är helt okej att känna så. Vi är ju ombytliga varelser i en ombytlig vardag (eller mindre ombytlig), med känslor, tankar och visioner men ibland räcker vi inte riktigt till... MEN det gör egentligen ingenting alls! Ofta är det endast vi själva som har alla dessa krav på oss själva, det är vi som mår dåligt av det och ganska sällan någon annan.

Jag sitter just nu och gör en planering och prioritetslista över min närmaste framtid till och med Maj, när det är klart ska jag gå över till att LEVA i nuet och använda mig av denna mindfulness som jag faktiskt skriver ett arbete om!

Sleep tight!


Skriva skriva skriva skriva


Trots en skön promenad med en fin vän och en tokig hund är jag inte
på topp... Kan kanske ha att göra med det gråa vädret??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?