BRA kväll!

Fredagkvällen tog fart på Svea där vi käkade middag på after worken och drack vin över massa historier. Cattas vän Ludwig kom och gjorde oss sällskap och det var full fart vill jag lova! Det blev lite mer en ett par glas vin så vi gick vidare till Morfars. På Morfars eldade vi på "dansgolvet" som inte ens existerade när vi kom dit. Ytterligare folk tillstötte och trevligare och trevligare blev det! Jag och Catta som skulle gå hem tidigt för att vi skulle jobba.... Icke! Efter Morfars gick vi vidare till Mårtenson där vi dansade tills sista låten, innan vi tog en taxi hem, fick alldeles för lite sömn och gick upp alldeles för tidigt - Men kul hade vi!

Idag har jag jobbat och varit i stallet, det är i stort sett allt! Nu inväntar jag vapendragaren Catta som strax kommer och hämtar upp mig. Vi ska handla något typ av käk och massa gotte!

Trevlig Helg!


TACK kära vän för en underbar middag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?