Blå himmel. Sol. Pussar

Imorse var en underbar morgon i ett underbart väder, jag vill nästan påstå att jag skuttade till bilen. Sjöng ljudligt och hellre än bra i bilen på väg ut till stallet och har inte sedan solen sist visade sitt varma sken sprudlat av sådan energi! Väl efter några greptag tar det emot att erkänna att jag är så sjuttons weak, ryggen gör ont efter sjukdagarna... Jag erkänner så gott som aldrig att jag är weak men kroppen är bra duktig att göra mig påmind ibland :-) Blev pyssel & pussar med P som istället fick gå ute i hagen hela fina dagen. Jag tog en liten promenad bort till kyrkan i den härliga solen i ett försök till att få bort stelheten :-) Blev rätt lyckat!

Väl hemma kom "the little family" förbi på affektskola alltså känslosnack som vi håller på med i kursen just nu! Sedan blev det föreläsning och vi kände oss trötta redan innan första breaket, så det blev ett antal kaffe- och temuggar i klassrummet. Innan jag gick hemåt blev det en sväng in på bibblan för att låna lite böcker till examinationen..

Nu är det slappekväll vs. läsekväll, jag varvar lite...
Ha en skön afton allihopa!


Mys i solen!


På promenad...


Panther

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?