Alice in wonderland

Igår kväll var vi ju iväg på bio och såg Alice i underlandet, en fantastiskt vacker film som helt klart bör ses! Ett hett tips är ju dock att se den i 3D som både jag & Catta missat, vi märkte det någon minut innan vi skulle gå in i salongen. I Halmstad har dom nämligen inte 3D än så det var ju inte mycket att göra, men i 3D-format tror jag den blir ännu mer fantastisk! Och.... Johnny Depp vilken man, vilken skådespelare, vilken insats! ;-)

Idag vaknade jag återigen av att solen kikade in genom fönstren, energinivån stiger till en obeskrivlig skillnad i kroppen och jag ska ge mig ut på en liten härlig promenad! Vid lunch-tid ska jag bege mig bort till skolan och idrottshallen i Q-huset. Det är nämligen öppet husHögskolan i Halmstad idag så jag ska vara med och representera psykologiprogrammet, så har ni inget för er kom förbi och säg hej! ;-) Ikväll verkar det bli middag & vinSvea, känns härligt!

Ha en underbar fredag i solen!
P & K



Smakprov från filmen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?