Å vilken härlig dag!

Idag har jag haft en underbar dag med alla missions genomförda!
Tvätten snurrade i maskinerna imorse medan jag begav mej ut på en löprunda (kors i taket)!
Jag joggade lugnt i solens strålar och lungornas kapacitet kändes över förväntan och så även knät!
Visst, jag är ju inte direkt på topp och springer nog som att jag var 40 år äldre, men jag sprang i alla fall!
Efteråt känns det ju bara så härligt! Blev lite styrka & stretch innan tvätten skulle hängas!
Blev en dusch och sedan in till stan för en spontan lunch med Elin & Pascale, men framförallt för att köpa present till pappa som fyller år på fredag! Jag fixade lite annat små-fix på stan som var nödvändigt och vände inom EH för att hälsa på Simon & Björn som satt och gottade sig!
Blev en skön promenad hem i mina nya Hallonbåtar och sedan ut till stallet!
I stallet sken eftermiddagssolen in underbart, P gick fint i hagen, Gunnar mockade & jag njöt!
Plockade in P för dagen och det blev en ridtur ute med Bibban & Bosse!
På vägen hem från stallet stannade jag till i alén och plockade lite björk & videung till påskriset
Efter det blev det till Maxi för att fylla på kylen lite!

Nu blir det till att måla naglarna & sedan sängen!
P & K!
  


VÅRtecken!!


Presenter!


SOLstrålar!


Påskris! Ägg & fjärilar från Indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?