Wasabi i näsan!

Idag har dagen så gott som präglats av regn, regn & åter regn - för jäkla trist!
Speciellt för alla studenterna, dock vet jag ju att regnet inte kan stoppa det från att bli en av de bästa dagarna, men ändå! Lite uppehåll hade ju varit nice!
Alla studenter var minst sagt glada & fria då de tågade förbi utanför butiken, och någon dialog med kunderna var inte direkt att tänka på¨;-)
När jag bommat igen butiken vågar jag påstå att det regnade mer än någonsin!
Tur att jag hade Simmdräkten med mej ;-)
Cyklade förbi Ming och köpte med mej Sushi hem i rusket!
Nu har jag precis avnjutit den men fick också smaka på Wasabi i näsan, big time!!
Visst det har hänt förr men inte såhär!

Nu får jag se vart kvällen tar mig, Alla mina underbaringar verkar vara upptagna & bortresta, är det inte för typiskt när man är som mest sällskapssjuk! ;-)

Ha en fin kväll & Grattis till alla studenter!
P & K


Full mundering: Regnställ fr. Casall & Ankel-stövlar fr. Vagabond.
&
God Fredags-Sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?