Utflyktsdag!

Började morgonen med att sticka till tvättstugan för att försöka få rent
vad som igår var fina vita midsommar kläder!
Försöket gick över förväntan och det mesta blev relativt vitt igen både klänning & skor!
Sedan fixade jag lite här hemma, packade iordning en picknickkorg & hämtade upp Elin.
Vi åkte på utflykt!
Först till Backlyckan en jättemysig butik & sedan vidare till Små Ting i Harplinge en
ännu mysigare butik :-) Elin köpte jättefina trätollor som jag nog måste åkte tillbaka &
införskaffa & med mej hem följde en skål, ett kakfat & en ny söt sminkväska - Roligt!
Sedan åkte vi till stranden i Vilshärad & hade picknick &
på vägen tillbaka till stan avrundade vi med mjukglassglassbaren!

- A perfect day!


BackLyckan (lite norr om Särdals kvarn)




Vidare till nästa stopp Små Ting




Kommentarer
Postat av: Jonte Bengan

Snygg blogg, inte alls tjejig!

Som gammal (s)kohandlare får du berätta hur du fick dina sneakers rena då även mina upplevde samma smutsiga historia i vevartältet =/

2010-06-27 / 21:43:08
Postat av: Jonte Bengan

Snygg blogg, inte alls tjejig!

Som gammal (s)kohandlare får du berätta hur du fick dina sneakers rena då även mina upplevde samma smutsiga historia i vevartältet =/

2010-06-27 / 21:43:45
Postat av: Elin

Hallå där! Kul att ännu en grabb hittat till min mist sagt grabbiga blogg! ;) Är dina sneakers i läder säger jag grattis!! Då kan du i såfall komma till mig på Nilson och köpa en Gelcleaner för en billig peng!då blir de som nya! Är det tyg så kan ju maskinen funka omm de inte är allt för "fina" 30 grader max!

Lycka till! :-)

2010-06-28 / 00:05:48     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?