Uppslukad & Svensk

Jag har egentligen svårt att förstå hur jag & många med mej berörs så stort av
kronprinsessans & Daniels kärlek, två personer vi egentligen inte känner.
Men de är så varma & genuint jordnära
att jag berörs djupt!
Jag låg kvar i sängen imorse, såg på
resterna av nyhetsmorgon som analyserade bröllopet,
läste bröllopsbloggen, läste aftonbladet.se
men det var inte nog!
Jag ville ha mer mer mer av deras lycka!
Så jag knatade bort till konditoriet köpte bröd & aftonbladet!
Shit jag är verkligen sjukt töntig ibland!
Med tårfyllda ögon & ett leende har jag läst näst intill varenda rad i tidningen
Och
Jag åt min yoghurt ur en hjärtformad skål! -Jag blir allvarligt orolig över mig själv!

Nu får jag att ta & hitta på något annat så jag känner mig lite mer
tuff, skärpa till mig 
(åtminstone för en stund) ;-)


Frän morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?