Sommar & sol i staden!

Äntligen kom den tillbaka! Solen!
Jag studsade upp ur sängen imorse & började dagen med en underbar uteritt i skogen
tillsammans med Bibban & Bosse :-)
Det gick fort i stallet idag så hann hem och få några timmar sol på mig!
Halvlåg i brassen ute på gräset som gått från en rätt öde plätt till en nära nog "strand" med massor av
soldyrkande studenter! Det var hundar, människor, cigarettrök (mindre trevligt) & vattenpipa ute på gräset, kändes nästan som jag befann mig på en strand i norra Indien igen!

jobbet har det gått fint och vi har plockat upp mängder av varor & rean är igång!
När vi väl stängt igen för dagen kunde jag inte låta bli att köpa mig en liten italienare och avnjuta i solen!
Stannade till i Picasso med min glarre & satt och njöt en stund i kvällssolen!

Nu ska jag bänka mig vid Tv:n för Greys & SYTYCD!
Imorn väntar en tidig morgon, tåget rullar till Göteborg vid åtta tiden.
I götet väntar säljutbildning med Nilson Shoes & sedan lite shopping!

P & K




Sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser mumma ut!!

2010-06-16 / 20:45:00     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?