LunchDejt!

Arbetsdagen började tidigt för mig idag 8.15 var det mötejobbet!
Sedan var vi klara vid 10 & då fixade jag äntligen mitt "hitta-bra-löparsko-mission"
Gick till CattaTeam Sportia och hon & hennes kollegor hjälpte mig super!
Även om de inte hade inne skon i min strl fixade de till så jag kan få en på fredag!
Eller ja köpa, såklart! Flörtade med mej C på en Lunchdejt!
Perfekt avbrott på dagen på stans mest prisvärda lunchställe Joss!
Mycket mat, mycket sallad, bröd & kaffe på maten med choklad!
Mot eftermiddagen började jag bli sjukt trött & huvudvärken kraftigare. Gick till Espresso House &
unnade mej en svalkande frapino, tror ni inte att när jag ska öppna lagerdörren att jag
tappar ut HELA?!?
Kan man bli trött på sig själv eller vad?


Köttfärslimpa med gräddsås & lingon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?