Lite mindre förvirrad!

Idag har jag i alla fall varit lite mindre förvirrad än igår..
Kom upp i tid, hann rida ett bra pass i ridhuset, hann hem för att äta lunch, hann i tid till rätt jobb.
Dock måste jag växt sjukligt under natten för jag har slagit mej ungefär hela dagen!
Har ni också sådana dagar?
Jag har snubblat, krockat med folk, gått in i väggar, kanter m.m och jag har inte det lilla
blåmärket på min högra höftknöl!
Direkt efter jobbet åkte jag ut till stallet (igen) händer ju inte allt för ofta längre, men idag var det stallmöte
på agendan! Sjukt trevligt "möte", lite vettigt snack om själva stallet och rutinerna, sedan mest nöje!
Tytti bjöd på bullar, chips, läsk, kaffe, öl ja typ alla onyttigheter som man kastar i sig när man är vrålhungrig efter jobbet!
Även kläder, hästgrejjer och foder anlände till ridhuset som en liten mässa!
BRA möte må jag säga!

Glada nyheter om ny gjutning av golvet i stallet, ny ridhus-botten och kraftfoder hemlevererat till stallet!

Nu är jag inte alls sugen på middag, snarare spyfärdig av allt socker & fett - orutinerat!
Men något vettigt bör man ju äta så en kopp Te, lite yoghurt & flingor samt ägg har nu tryckts ner..

Imorn är det åter jobbStorgatan, ett perfekt ställe studentdagen till ära! Absolut första parkett när de glada studenterna tågar genom stan! Jag vill me göra den dagen igen!!!!

P & K


Tytti, Bibban, Anna & Helle  - med 13 hästar tror man gärna att vi är fler...


Mini-mässa i ridhuset


Helle & Tytti provar kavajer & jag en skitsnygg brun hjälm
(Ja, jag gav fan i att fråga vad den kosta, ingen idé att ens försöka..;-))

Kommentarer
Postat av: viktoria

Den 1a september dykter jag och min lilla elvira upp ute hos er :) Ser fram emot det enormt :)

2010-07-01 / 23:00:36     URL: http://sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?