Husfru-dagen!

Tjo va gött! Äntligen är söndagskvällen på intågande!
Film, mat & soffa står på tur!
Jag har varit sjukligt effektiv idag så det ska bli grymt skönt att slänga sig på Hallbergs soffa en kväll som denna! Imorse hade jag mitt pass i stallet så var uppe tidigt och fejjade med hästarna, red ett tufft pass i ridhuset, mockade, box, hagar och fodrade alla fyrbenta!
Hemma blev det en välbehövlig storstädning med allt vad det innebär, så nu är det skinande fint! :-)
Sedan storstädade jag mej själv kan man säga, kände mig lagom fräsch efter stall & städ...
Sedan har jag även storhandlat och fyllt på i förråden så att jag klarar mej ett tag till!

Hoppas ni får en skön söndagkväll!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?