Havsbad & Sol i Frösakull!

Idag har jag spenderat hela dagen på stranden i Frösakull - helt klart underbart!
Jag hade med mig största picknick-korgen ever för att endast vara till en liten person,
skön filt, go handduk, bra bok & ett lass med solkräm!
Det finns dock ett stort minus med att åka till stranden på egen hand och det är att ingen kan smörja in ens rygg med solkräm, så nu är jag lite skojjigt bränd i mitten av bröstryggen, så där lagom snyggt! Där man liksom inte kan komma åt så bra själv.. I övrigt har dagen resulterat i en skön bränna & första havsbadet för året!
Gött nöjd (och mätt) åkte jag vidare till stallet och vi red ett bra pass på banan!
P var riktigt fin och harmonisk idag, kan tro att det är solen som laddat ur hans värsta energi-spöken!
Nu på kvällen har jag njutit till fullo av en skön söndag kväll hemma hos Hallberg/Alkeby.
Till och med sett lite Argentina - Mexico, så nu blir det sängen!
Imorn väntar en heldag med jobb!

Natti natti!


Badvakten meddelade statistiken för dagen: 26 grader i luften, 18 i havet & ca 6000
besökare på stranden!


Sommarlunch!


Skynda att älska - Alex Schulman, boken berör mig
& den är briljant skriven!
Ärlig, naken & rak.
Klumpen i halsen löses upp titt som tätt av
humor & ärlighet som känns igen!


Kommentarer
Postat av: sandra rosendahl

Vi får passa in nån dag som vi kan sällskapa till beachen :) Hoppas allt är bra med dej! KRAM

2010-06-28 / 11:35:52     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se
Postat av: Fami

Hej Elin!!!

Njuter av att se alla fina bilder.Avundas dig lite som har tagit dig ett dopp i böljan. Tack för de

sms du har skickat. Du är toppen.

Vi längtar efter Dig!! Kramar Fami och Fafa

2010-06-28 / 17:57:16
Postat av: Putte

Jag har samma problem i båten på sommaren. Hur fan smörja in ryggen!?! Trevlig sommar, Elin! Här har semestern nu börjat ;-) Kram

2010-06-28 / 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?