Glá missömmer!

jaha då var det midsommardagen detta året me...
Det var en riktigt härlig dag igår, med mycket av svensk midsommar!
Det var jordgubbar,grädde & socker, midsommartårta, sill, silltårta & potatis.
Kubbspel, klänningar & kransar
trots att det blev midsommar i staden detta året med.
En bra afton med goa vänner!
Vi tog oss vidare till Bolmens senare på kvällen, riktigt kul!
Men jag har aldrig varit så skitig någonsin som jag var när jag kom ut från
vev-tältet! Snacka om jordigt & på tok för mycket rök! Klänningen var inte längre vit utan grå,
conversen är absolut inte vita, benen var hur lortiga som helst och jag har fortfarande svart sot
i hela systemet! Men men roligt hade vi!

P & K








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?