Fullspäckat schema!

Dagen i Götet har gått galet fort, alldeles för fort!
Säljutbildningen började vid 10 och 25 härliga Nilson kollegor var på plats
De vart en givande & trevlig dag med mycket bra tips & idéer från de andra säljarna :-)
När vi var klara på kontoret så knatade vi ut på stan för att göra de butiker som inte finns i lilla Halmstad.
Det blev en bra liten runda & några välgenomtänkta (!) köp kom med hem :-)
När jag anlänt till Halmstaden igen bjöds jag på middag av min fina granne Lotta!
En helt perfekt dag skulle man kunna säga!
Nya människor, nya kunskaper, nya kläder & en helt underbar kväll med Lotta & Sandra!
Lotta bjöd såklart på den goaste maten som alltid & till efterrätt melon & glass!
TACK som sjutton & nu knackade hon precis gonatt hälsning i väggen, för rolig!

Imorn går jag heldag på jobbet & sedan blir det såklart en sväng ut till P!
Natti natti!


Utbildning!


Inköpen... (bilder kmr imorn)


Mumsiga middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?