Förvirrad!

Gick upp tidigt för att åka ut till min älskade P i ösregnet!
Regnet bokstavligen hälldes ner!
Jag stressade såklart lite för att hinna in till jobbet i tid samt hinna kika in i vår "Nya" Nilson!
Nymålat och nylagt golv, så fint det blev!
Slängde i mig en tråkig medhavd lunch och rusade sedan bort till Din Sko i regnet!
Anna-Krain & Kerstin såg ut som två frågetecken när jag kom i mästerstövlar...
- Jasså! Du är på stan i detta ruskvädret!?
- Ja, jag ska ju jobba
- Jaha på Nilson då...
-Nej här....?.... Tror ja...
- Nej det är väl imorgon?


Haha fin dialog, snacka förvirrad! Jag skulle inte ens va på Nilson, så istället för jobb
blev det en liten runda på stan (trots hällregnet), Snabb-dejt med JP på hennes lunch och sedan hem för att tvätta och nu ska jag försöka bege mej ut på en löprunda då regnet lugnat sig lite..

Ha en skön eftermiddag!
P & K

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha din stackare, det är inte lätt att ha koll på allt jämt du ;)

2010-06-09 / 19:20:50     URL: http://isabellatormena.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha du är ju bara för rolig!!! :)

2010-06-09 / 20:04:06     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?