En dag fylld av kärlek!

Idag har det ju såklart inte undgått någon att dagen gått helt och fullt i kärlekens tecken!
Jag tycker det har varit fantastiskt att man haft möjlighet att följa allt som skett kring
Kronprinsessans & Daniels bröllop så nära!
Jag gillar det verkligen och nu känns det lite som på julaftons kväll när allt liksom är över...
Jag tog en paus från stallet & åkte hem till Linda för att se vigseln, vi fikade på lite hallongrottor
& kanellängd, som vi kryddade lite extra med salta tårar...
Sedan slet jag mej från Tv:n och åkte ut till stallet för den speciella kärleken måste ju också underhållas!
Ridpasset gick fint, men på promenaden hem från banan blir P skrämd av en fasan-jävel och hoppar med hovspetsen rätt in i min hälsena! Ni som har med hästar att göra vet vad jag menar, och fattar hur in i bänken ont det gör! Så nu är den svullen, blå, öm och fin ;-)
Skyndade mej sedan hem till min bästa Linda igen för en urhärlig kväll med underbar underhållning, god mat & snack! Prins Daniels tal till sin hustru var ju bara så fantastiskt vackert, vi rördes verkligen till krokodiltårar båda två! Vi kunde inte säga ett ljud till varandra förutom -Jag dööör!

En historisk dag är till ända & jag går och lägger mej med orden
-Störst av allt är kärleken!

P & K


Underbar bild från aftonbladet.se


Vår fräschiga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?