CrimpWell

CrimpWell heter min nya lilla älskling!
Det är väl något liknande den kärlek många grabbar har till andra elektronikprylar.
Men denna pryl är en riktigt tjejig tång och inte vilken tång som helst!
Ingen plattång íngen locktång utan en hejdundrande bra volymtång som inte går att jämföra med något annat jag testat innan!
Om ni tycker att nedanstående låter grymt så borde ni sätta upp en på önskelistan!

-Håret blir tjockt så in i berget
-Får underbar volym
-häftig struktur
-lätt att forma
-lätt att göra ursnygga slarviga uppsättningar på under 5 min

-Oh yes! Jag överdriver inte ens lite! ;-)


Smidig att jobba med, 4 värmelägen & snyggt vit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MÅSTE HA! för att få lite fason på mitt raka, slitna, platta och oformbara hår!!!

2010-06-02 / 18:35:44     URL: http://sandrarosendahl.bloggplatsen.se
Postat av: ida bengan

vilken uppsättning elin!! wow! ska ja köpa din gamla? får du lära mig den isåfall! kram ida

2010-06-03 / 14:21:10
Postat av: Elin

Självklart får du köpa min gamla Ida!! De fixar vi! Absolut ja ska visa dej! de e lätt som en plätt :-) KRAM!

2010-06-03 / 22:15:19     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?