Slappe-Söndag!

Söndagshänget på stranden resulterade i åtminstone ett
par timmars härlig sol! Sedan myste vi mest in oss i sjal, handuk & lakan
molnen tågade in från havet - men det var hur härligt som helst ändå!
Vi åt gott, läste bra & sov gott!
Bilen styrdes hemåt stan något tidigare så en storstädning av lägenheten hanns med!
Sedan ett besök hos min Putte P - lika härligt som vanligt!
Sedan har kvällen spenderats hos Sandra med Pizza & den underbara filmen
500 days of Summer
Fantastiskt fin!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Måste hålla med om filmen. Sköna dialoger och lite annorlunda mot vad man trodde :) Hoppas du har en bra sommar förresten!

2010-07-05 / 21:04:13
Postat av: Elin

Ja eller hur! Inte alls sådär förutsägbar, riktigt fin! Desamma önskar jag dej! :-)

2010-07-06 / 00:11:15     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Har sett att du jobbar på nilson, så jag hoppas du kan hjälpa mig med en sak. Jag har ett par vita converse. Jag gillar dem mer när de är rena, än när de är smutsiga. Och med mina gamla tvättade jag med en typ, skrubbborste och tvättmedel, men dem blev gula , antar att det var limmet som släppte. har du något annat tips på hur man kan rengöra dem, utan att riksera att de blir gula? =) tack på för hand!

2010-07-06 / 17:05:27
Postat av: Elin

Hej Hanna!

Ja de där vita Conversen är allt snyggare när de är just vita, men hur praktiskt är det med vitt va?! MEN givetvis går det att rengöra dem!

Som du skrev var det säkerligen limmet som färgade av sig, vilket kan vara svårt att återställa när det väl hänt..

Vad du bör använda är en Mockasten till tyget på skon (funkar som ett sudd)

För gummisulan och svårare fläckar är det gelCleaner som gäller! Det är den bästa produkten någonsin för att hålla dem rena!! Love it!

(Det är ett form av skoshampoo). De kostar 70 resp. 65 kr på Nilson - faktiskt riktigt bra grejjer!

Hoppas du känner att du fått ett bra svar!

Bara att höra av sig igen såklart eller komma in i butiken :-)

Ha de gott & Lycka till med skorna!

2010-07-06 / 23:44:19     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?