"En rätt så bra dag"

En rätt så bra dag kan se ut på många sätt
Det här är ett!



Så här fint är det vid stallet nu!


Och så här gött är det på stranden i Frösakull!


Blåsigt.Havet lever.Jag lever.


Lite sysselsättning, Elin läser en bra bok i solen & jag går en liten strandpromenix


Precis som dessa vana strandare, så stannar man till varje pris!
Även om det blir kyligt emellanåt då solen går i moln & vindbyarna når orkan!
men det är bara att härda ut & bylsa på sig lite handdukar & mössor ;-)


En solig kvällspromenad med härliga Sandra satt som en smäck!


Tårtbakning á la Ernst!
När jag var yngre gillade jag inte Ernst, för att pappa inte gillade Ernst.
Vi hatade Ernst!
Ernst var en tönt! (sa pappa)
Nu älskar jag Ernst & jag kan förstå mer än någonsin förr varför pappa hatar Ernst ;-)

Jag har inte bara glidit idag, lite har jag fejjat med! P har fått sin dagliga vård,
blommor har plockats fint till bordet, bilen har tvättats (det var väl bäst efter polisens pik)
snart får man väl böter för skitig bil med...
Lägenheten har städats, tvätten har vikts & tårtan har bakats
Nu väntar jag bara på mamma & pappa!

Hoppas ni mår bra!
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?