En lite extra bra helg!

Helgen i Stockholm & hos min bästa Erik har varit toppen!
Vi har bara strosat omkring, egentligen inte gjort mycket men ändå gjort något!
Den känslan är skön, göra men inte ha några tider att passa.
Bara vara och leva ledigt!

Igår kväll tog jag tåget till Norrköping igen körde bil med Sebbe hem till Halmstad igen.
Jag trodde Halmstad skulle bjuda på vackert beachväder idag men det är väldigt mulet!
Istället blir det ut till Elins stuga - minst lika bra!

Hoppas ni får en fin dag!
Här kommer lite bilder från helgen med Erik "lite extra" Hedlund!



Nöjda vänner på Fjäderholmarna!


 Jag åt "Lite extra mycket mjukglass"


Jag åt "lite extra god sallad"


Tack fina vän för en härlig helg!


Märks genom perspektivet på denna bilden att Erik är
en del centimeter längre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?