Back to reality!

Igår morse åkte mamma & pappa hemåt igen för denna gången!
Alltid lika tråkigt & extra tråkigt denna gången då vi hade det så underbart!
Vädret och dagarna har varit underbara och jag önskar det hade stannat lite till!
När de åkte var det dags för mej att återgå till jobb och verklighet igen,
på kvällen blev det ändå en spontan måndagsklubb på Leffes, första för i år för mig
och riktigt kul! Idag har det åter varit jobb, stall, tvätt och matlagning.

Imorn är det heldag på jobbet som gäller!
Hoppas ni haft en fin dag!

P & K


Glatt & Varmt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Gumman! Jag får inte igång mobilen efter dess urladdning och trots att jag har den i laddaren nu. Jag får ringa/smsa dig i morgon! Hoppas du haft en bra dag mitt hjärta!! Kysss

2010-07-13 / 23:44:28     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Elin

Härligt att du har bevis på att vi hade roligt... Gött också att man står med en drink i handen, det förklarar min tisdag på sofflocket

2010-07-28 / 18:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?