Vackert va de...

Igår hade jag en rikigt härlig dag! Jag gick en härlig morgonpromenad, pluggade lite, åt god lunch här hemma och sedan åkte jag ut till P i 11 minus och strålande sol! Det var underbart vackert ute idag, så jag pälsade på mig och P väldigt ordentligt och vi red ut i det underbara vädret! På grund av kylan var P väldigt på tårna så det var väldigt svårt att få till några kort för då hade jag nog suttit bra löst ;-) Men snön på marken och på träden gnistrade i solen och det knarrade underbart under hovarna! Vi travade längs med en bitvis frusen Nissan och busade mellan fälten! När vi närmade oss hemma igen hade jag så ont i fingrarna att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!! Snacka nerfrusna fingrar, men det var det helt klart värt!! På eftermiddagen och kvällen pluggade jag inför tentan på fredag och tvättade :-) Lite senare kom Kalle förbi som hade fått skrivkramp bland alla sina böcker, vet inte om det blev så mycket bättre här för det slutade med att vi spelade spel istället :-)

Idag står plugg & ridning på menyn! Dags att sätta igång, ha en härlig dag!!
P & K

Tillbaka vid stallet efter en kall       Uppfriskande morgon-promenix!
men härlig ridtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?