Tuff torsdag!

Nu ligger jag totalt utslagen på soffan efter en riktigt tuff dag med mycket träning! Som tur var så fick jag sovmorgon imorse och var inte hos P innan 11. Vid ett hade jag & Tytti bestämt träning och vilken träning! P är ju en riktigt duktig pålle och helt underbar på många sätt men i höger varv är han faktiskt lite mindre underbar! ;-) Så jösses vad vi fick kämpa idag för att få till nåt riktigt bra! Det var tufft & svettigt men det gick tillslut riktigt bra efter mycket sidvärts-rörelser, men ack vad nöjda vi var efteråt allihopa! :-) P fick mysa inne i boxen med hö och mysigt fleecetäcke medan jag fixade all utrustning riktigt fin! Tyvärr såsade jag lite väl mycket och fick skynda hem för att hinna äta något innan Core puls-passet på gymet.. Å gott folk, hu jeda mej vad jobbigt det var idag!!! Benen kändes som bly efter ridpasset men galet nöjd var jag efteråt! Tur att jag träffade Sandra på passet så man hade någon att stonka inför ;-)

Nu ska jag äta en monster-apelsin och sedan blir det en tidig kväll för imorgon väntar det tidig föreläsning!
sov så gott allihopa! P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?