Tjejmiddag & Matte i Let´s dance!

Strax efter att jag bloggat i eftermiddags kom Ida och hämtade upp mej och vi åkte ut till Heagård! Jag bara ääälskar stället & ja, jag vill fortfarande bo där! ;-) Jag var dock duktig och höll fingrarna i styr även om det fanns mycket fint jag gärna hade haft med mej hem! Vid sjutiden var vi tillbaka och började med fredags-käket, hederlig tacos fick det bli! Mycket gött var det och efter godis, nötter & chips så stod våra magar i 8 hörn! Vi har sett på Let´s dance, men jag och Linda har mest fascinerats över hur läcker Matthias i EMD är på dansgolvet! ;-)

Tack för en härlig kväll tjejer!
Sov nu så gott allihopa så hörs vi imörn :-)


Sockersöt service säljs på Heagårg - Jag vill ha!!        Fantastisk miljö..

Linda hugger in & Idorna väntar         Jämt liite GODIS!

snällt i bakgrunden ;-)


Ida B & Lille Charlie myser...        Stall-Ida messar väl med nån kille i vanlig ordning ;-)

                                                  Jag & Linda ler mätta i kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?