Super-söndag!

Hej allihopa, klockan är redan söndag eftermiddag! Varför går alltid helgerna så himla fort?! Märkligt det där ;-) Jag var uppe tidigt imorse & var ute hos hästarna vid strax efter sju :-) Jag och P har haft mysdag, vi har busat i hagen och bara gossat, jag tyckte han kunde få gå i hagen hela dagen idag för det har varit alldeles för mycket ridhus nu... Jag var klar i stallet vid strax efter tio & på vägen hem svängde jag förbi konditoriet och köpte mitt favvo-bröd och lite andra sötsaker :-) Ringde och väckte fest-prissarna med som jag anade vart ute på galejj igår och bjöd över dem på lite brunch, tyckte att de kunde behöva de! Sedan har jag även kört den traditionella söndags-tvätten och nu är jag precis hemkommen från spinning + core, känner mej gött nöjd! Nu får de bli en välbehövlig dusch!

Xoxo!


Efter träning: Frukt, nötter & keso!


Haha jag vet inte vad dom trodde? att de skulle slippa

hamna här? Eller är det kanske så att de inte vill ngt hellre

när det tas spegelbilder när jag är nere i tvättstugan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?