Super-söndag!

Nu var det redan söndag igen då, det är ju helt jäkla galet hur fort det går! Och min söndags-tradition sitter i, började dagen med tvättid och en promenad till konditoriet för att köpa mitt favorit bröd - danskt rågbröd! Nu har jag ätit en pang-frukost och ska sätta igång och städa en sväng innan jag ska åka ut till P. Vid strax efter tre är det spinning och core tillsammans med Alex och vid fem ska jag hämta bästa Bella på tågstationen och sedan ska vi ha söndagsmys som bara attan! Soffan är redo för dej Bella! ;-)

Ha en underbar dag!!
P & K

Kommentarer
Postat av: Bella

Jaaa va mysigt vi ska ha!

2010-01-31 / 15:26:06     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?