Spelkväll hos Ewa!

Det slutade med spelkväll hos Ewa med många av klassisarna, riktigt trevligt var det och sedan såg ju jag givetvis på Let´s dance också - EMD Matthias var ju grym tycker jag ;-) Ja vi bara satt å tjata , spela och åt hela kvällen! Jag tror Ewa poppade upp en hel påse med majs i sin popcornmaskin ;-) Klockan hann bli ganska så mycket innan jag begav mig hemåt men nu har jag ringt bort till grabbarnas casa och ska försöka dra med dem ut på en uppfriskande promenad i kylan! Igår när jag red så var det -16 ute vid stallet men nu är det lite mildare i alla fall bara -11 grader ;-)

Ha en skön dag så länge!
P & K




Random bilder från TP-rundan som Vanns av Ewa & Anders, men.....

dom fuskade som alla andra utom jag & Vic! ;-)

Förlorarna & "fuskarna" fick göra snöänglar i snön!!


Tias & Anders gör fina änglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?