Skön skön skön lördag!

Idag har det varit en väldigt skön lördag :-) Tog lite sovmorgon å sedan blev det en promenad längs med Nissan &  stan med Tias, Anders & Victor. Vi tog även en sväng in i Tias & Anders nya lägenhet som var helt super! Där kommer dom nog stormtrivas :-) Sedan tog vi en chai-latte på morfars innan jag åkte ut till en härlig eftermiddag i stallet.. Grejjade & myste med stallkatten och tog en promenad runt om i Sperlingsholm medan P fick vara kvar ute i hagen tills det blev mörkt. P fick en välförtjänt vila idag efter träningspasset igår och han verkade väldigt nöjd med det :-) Sedan körde jag lite Body balance hemma på mattan i en timme och under avslappningslåten somnade jag gött på golvet ;-) Sedan blev det några minuter på spikmattan och sedan dusch! Klockan gick väldigt fort idag så jag fick inte riktigt till sista etappen på dagen som skulle varit inflyttningsfest hos Lotta i klassen, Kan tro att dom har det supertrevligt, samtidigt som jag trivs väldigt bra i soffan just nu ;-) Ha en härlig kväll!

Imorn blir det tidig morgon i stallet & sedan får vi se vad dagen bjuder på men lite plugg,tvätt och träning tänkte jag hinna med :-)

P&K


Grabbarna på promenad                                       ...Genom picasso-parken


Väldigt härlig eftermiddag i stallet!


Mysig eftermiddagspromenix!


Mitt hjärta!


Uttänjd, trött & nöjd efter ett pass Body balance - fantastisk träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?