Saftglas!

Efter jobbet hade jag lite dötid med tanke på att jag har varit stalledig även idag, så jag gick och kikade lite på stan för att se om det kommit in lite härliga & våriga saker i butikerna, tänkte att jag kunde önska mej lite smått och gått lagom tills jag fyller år här fram i vår ;-) Spenderade mesta av tiden uppe på Indiska och hem fick det följa med några fina glada ljuslyktor för halva reapriset och fyra fina färgglada saftglas! Jag tyckte det var dags att byta bort glöggmuggarna i skåpet mot lite vårigare glas!


Älskar dessa handgjorda glas från Indiska -  vill ha alla färger!


Fina fynden!

Efter min lilla shopping blev det en promenad hem och precis när jag kom hem kommer Linda & Charlie också och jag får tillbaka bilnyckeln, Linda & Charlie lånade nämligen pärlan till deras Agilityträning idag eftersom Daniel är i Sälen och gottar sig :-) När jag sedan kollade posten hade jag fått ett misstänkt roligt brev från underbara farmor & farfar, i brevet döljde sig ett par supersöta sockar och lite mys-bidrag :-) TACK så jättemycket jag blev himla glad!! Ungefär 20 minuter senare kom Catta och hämtade upp mig, vi hämtade Molly hos hennes föräldrar och gick en eftermiddagspromenad på stranden i skymningen, helt underbart! Sedan kom vi in lite frusna, fixade lite god mat och sedan har vi spenderat kvällen i soffan framför Robinson & första delen av Fantastic four! I nyheterna fick jag skjuts hem av snälla Catta för jag ska upp tidigt till stallet imorn, så nu får det minsann bli sängen! :-)

 

Sussa gott!

 


I brevet från Värmland :-)

Under promenaden var det             Catta & en gäspande Molly
några som eldade upp truck-pall
på stranden... jag undrar att om
det är tillåtet? ;-) Men mysigt
var det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fina grejjer du köpt!:)

2010-01-24 / 00:33:48     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?