Så glad för Er skull!

Igår fick jag ett underbart telefonsamtal från bästa Tess, som var så underbart härligt! Glägjetårar till tusen - 2010 bjuder på nya friska vindar och jag önskar Er all lycka! Grattis Adde och hela lilla familjen :-) Jag visste att han skulle fixa det! Läs mer om glädjebeskedet här!


Grattis till det nya jobbet Adde!        Familjen samlad på Tylösand i somras...
(Bilder från augusti och besöket i Halmstad)


Gud va gött gumman! Snacka om att friska vindar blåser!

LYCKA & GLÄDJE! (bilder från kvällspromenad på Toverud i somras)

Kommentarer
Postat av: Adde

Tack Elin för dina lyckohälsningar och det fina inlägget det uppskattas verkligen! Kramar

2010-01-12 / 19:18:24
Postat av: Tess

hur söt och underbar får man bli? Du är ju bara för go mitt hjärta! Tack för allt stöd och alla tuffa och tunga samtal du har fått utstå och för din underbara stöttande axel att gråta på när det är som värst och jobbigast! Du ger vänskapen ett ansikte! Älskar dig så enormt! Massa kysssar

2010-01-12 / 19:21:15     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?