Plugg-sjukan?!

God afton allihopa!
Rapporterar nu hemifrån Elins soffa, här ligger vi som två utslagna sälar! Jag är helt klart spy-färdig över allt plugg! Trodde till och med att jag blivit sjuk förut så gick och tog tempen, tog en panodil och tyckte synd om mej själv... Men fick inget som helst med håll från Elin så det var ju bara till att gaska upp sig ;-) Vi har suttit precis hela dagen efter att jag vart i stallet imorse.. Nu på kvällen fick vi ialla fall komma ut lite i den vackra snön vilket jag mådde mycket bättre av! ingen pallar ju att bara sitta inne en hel dag, inte vi två natur-mullar årminstone! Imorn väntar en heldag på bibblan innan eldprovet kommer på fredag morgon - Wish me luck!

Ha de härligt allihopa!!
P & K
Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! :D

2010-01-06 / 22:36:54
Postat av: Elin

TACK!!!

2010-01-07 / 07:54:15     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?