Pippi Långstrump & andra idoler

Igår var det ju onsdag och den så svenska & härliga lill-lördagen! Detta innebar lite festligheter i förklädnad tillsammans med staben som nollade oss i PSY, SVEP & AP, himla trevligt var det med god mat och härliga människor! Efter att det dansats loss efter middagen bar det vidare till Kåren, som för omväxlingskull bjöd på riktigt bra musik, när musiken dock falerade lite gick jag hem och många "kolla, Pippi Långstrump" - kommentarer gjorde mej sällskap på vägen... Kändes skönt att vara hemma några timmar innan alla andra måste jag säga! :-) 

Här kommer lite bilder från kvällen:


Jag & Linnéa som Pippi & Lilla My                           Simon som Nils Karlsson pyssling


Simon, Tintin-Anders & Janne                                 Madde som "Lövet"


Ronny & Ragge!                           Den unga jultomten & Kanye West


Jag & Madde!                                                        "Zlatan"


Ståltråd är grejjen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?