Ondska & Scones!

Torsdagen var en intnsiv dag! Emelie hade hand om P så det var himla tur :-) Började dagen med lite ärenden som var nödvändiga & sedan satte jag mej på stadsbibblan och gjorde lite instuderingsfrågor till den kommande tentan. Vid ett var det dags för lite jobb, det var lugnt på stan idag så jag städade mest lite i butiken strax innan fem skyndade jag från jobbet bort till skolan för att gå på en föreläsning om Ondska. En av våra lärare höll en offentlig föreläsning om ondskans psykologi - hur vanliga mäniskor kan begå folkmord, massakrer, tortyr & andra övergrepp. En väldigt intressant men hemsk föreläsning. Under tiden vi satt där fick jag ett härligt meddelande av Catta som ville bjuda på scones till Robinson hemma hos henne & Jesper. Så jag & Björn tog bilen ut till goa Catta och njöt av en skön kväll i soffan med underbara varma & goa scones :-)

Dagen idag ser ut så här:
* Seminarieförberedelser med gruppen
* Föreläsning
* Träna spinning & core
* Fredagsmys med Alex förhoppningsvis ;-)

Ha en härlig fredag allihopa! P & K

Bjuder på lite bilder från gårdagen!

Väldigt längesen jag körde en dagens ;-)

* Tunika från Hunkydory

* Favvo-scarfen från Lindex

ett par vanliga blåjeans satt på benen..


På väg till bibblan längs med Nissan

Föreläsning i Malcussalen med Peter om Ondskans psykologi.


Björn & Catta                                                        Jesper


Uppdrucket Te & uppätna Scones :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?