Kväll hos konstnären!

Igår var det härliga härliga fredagkväll! :-) Vid strax innan fem mötte jag upp Alexgymet och vi körde ett pass spinning & ett pass core - himla gött! Sedan blev det lite dusch & inhandlande av föda på Maxi! Sedan låg vi i soffan hela kvällen & moffade i oss mat & gottis. Vi såg på Let´s dance, Alvin & gänget och He´s just not that into you. Himla härlig myskväll hade vi och jag låg i soffan och beundrades över den fantastiskt fina tavlan som Alex precis färdigställt! Hon är verkligen en riktig konstnär den här bruden! :-) Jag beundrar henne verkligen, vilken talang!

Nu tror jag att jag ska ta mej en promenix in till stan en sväng, sedan ska jag även göra lite instuderingsfrågor samt åka ut till P :-) Det är en frusen dag, termometern visar på 12.9 minus, Brrr!!

Ha en härlig lördag!
P & K


Heliga fredagkväll!!


Vi var riktigt sega & började bli lite  nussiga efter 12...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?