Kort & gott... måndag

Ja idag vaknade jag upp till en ganska så vanlig måndag, knallade iväg till skolan vid tio och mötte upp min grupp för lite plugg inför torsdagens seminarium. Till slut så kom jag igång riktigt bra och fingrarna bara smattrade på tangentbordet, hoppas det ska funka i lärarnas ögon också ;-) Vid strax innan ett agerade jag lite Taxi till Björn som äntligen anlänt till oss övriga i Halmstad! Tåget rullade in på stationen och det var minst sagt en fullastad Björn som åkt hela vägen från nyköping med massa julklappar.. Blev en kopp kaffe innan jag återvände till pluggbasen - "Gröna rummet" vid strax innan fem stängde de så då fick vi lov att gå hem och jag hoppade i stallkläderna direkt och åkte ut till P. Idag har jag haft honom på linan igen, hoppas han är lika bra imorn som sist då det var "dagen efter" P var åtminstone väldigt fin och arbetsvillig idag och arbetade super även i galoppen :-) Efter stallet blev det lite middag hemma i Simons nya lya och sedan gjorde jag även efterrätt, som blev fyllda äpplen i ugn - en favorit från farmor! :-) Äpplena avnjöts till tonerna av paradise hotel - ljuvligt! ;-)

Nu blir det sängen, på tok för sent! Men imorn ser det ut att bli en relativt lugn dag som jag ser fram emot som bara den! Lite sovmorgon och sedan ska det uträttas ridning, plugg och träning!

Sussa gott!!


Äpplen i ugn - gott som tusan & relativt okej

efterrätt om man ska unna sig i  vardagen :-)

Kommentarer
Postat av: Bella

ähum host host, och träffa världens bästa Bella?! ;)

2010-01-12 / 09:46:34     URL: http://isabellatormena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?