Fryser...

God afton allihopa!! Hoppas det nya året börjat bra :-) Idag har min andra dag på året bjudit på jobb och huttrande! Hela dagen har jag varit väldigt frusen, och i butiken har vi inte direkt haft det varmt så nu sitter jag nergrävd under dubbla filtar efter att ha varit i ett ännu kallare stall! Jag var så himla frusen så jag inte ens pallade med att rida så lilla P fick roa sig på egen hand i hagen en stund under efermiddagen när jag fixade hans grejjer! Nu ska jag strax ta bilen den låånga biten till Maxi för att inhandla lite tacos-grejjer! Sedan ska jag hem till Linda & Daniel för lite lördags-mys :-)

Ha en mysig kväll allihopa!!
P & K

Just nu längtar jag till värmen galet mycket  - Sommaren är bara för GOoo!


Vet ju inte om ja mår bättre av att
gräva i sommar-arkivet för nu
känner ja ju mej bara sjukt blek...

Kommentarer
Postat av: Putte

Vill också ha sommar med båten i sjön och allt vad det innebär...

2010-01-03 / 22:31:41
Postat av: Putte

Vill också ha sommar med båten i sjön och allt vad det innebär...

2010-01-03 / 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?