Första dagen på nya året

stannade kvar i Jonsson/Körlings härliga hem inatt och vid 12 "imorse"åkte jag med Linda och hämtade Charlie som bott på "hotell" under nyårsnatten, så glad han blev den lille token! När vi kom tillbaka hade Danne & grabbarna fixat frulle och sedan somnade typ allihopa i soffan, medan vi andra såg på en kass film ;-) Vid halv fyra stekte goa Linda Pannkakor som vi åt & njöt av! Sedan cyklade jag hem och åkte direkt ut till P för att rida i kylan - han var pigg som en mört men det gick fint! Halvt ihjälfrusen svängde jag förbi maxi och köpte med mej en godispåse hem för att ha lite sällskap i soffan! Innan jag kunde slå mej till ro i soffan var jag tvungen att ta en lång, varm och upptinande dusch och sedan hoppa i mysdressen för att bli redo!

Nu blir de nog att sängen snart! Imorn ska jag jobba en sväng, sedan blir det ut till stallet och sen måste jag plugga!!!

P & K


Hahaha titta vad busen har haft för sig under vår

pannkaks-lunch! Bollen på min mössa är väldigt menlös

nu vill jag lova ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?